Preview
Ervaar ons product

Stel gemakkelijk je eigen website samen aan de hand van heel veel verschillende blokken.

Nieuwe website voor Weever sloop

Met een ondertitel

Na een uitgebreide verkenning van het bedrijf, hebben we een content marketing strategie uitgestippeld die is gebaseerd op de onderscheidende factoren als kennis, vakmanschap, flexibiliteit en duurzaamheid. Deze USP's zijn ruimschoots aanwezig in dit vierde generatie familiebedrijf.

Om de totale online presence van A tot Z te laten kloppen hebben we een nieuwe responsive website gebouwd met veel ruimte voor beleving, voor visueel materiaal. Ons doel was de site in relatief korte tijd optimaal vindbaar te maken en te zorgen voor een flinke verhoging van de bezoekersaantallen. 

Dit hebben we gerealiseerd met een intensieve social marketingcampagne. Op de verschillende bouw en slooplocaties, schieten we wekelijks foto's en video's, interviewen we de opdrachtgevers, de mannen op de werkvloer en op kantoor. De korte social mediaberichten werken we op de site verder uit tot informatieve pagina's. Op deze manier bouwen wij aan een objectief en waarheidsgetrouw beeld van het bedrijf. Door antwoorden te geven op vragen als; wie zijn de mensen achter het bedrijf, waarom werken ze bij WEEVER, willen we het bedrijf letterlijk en figuurlijk op de kaart zetten en een duidelijk gezicht geven. De drijfveren van het bedrijf en de mensen, spelen immers altijd een rol. De video-marketing zorgt voor een meer beleving van het verhaal dan puur een platte tekst.